Til arrangementer

Barn
Ungdom
Voksne

Familiearrangement: Prisbelønnede og superpopulære Ingvild Bjerkeland lanserer ny spenningsroman!

Legg til i kalender
Ingvild Bjerkeland

Gratis - ingen påmelding

lør 7. september

Haugesund folkebibliotek - Rabinowitz

Det blir både barnebokbad og opplesning når Ingvild Bjerkeland lanserer sin nye spenningsroman "Pappa og andre terrorister" på biblioteket.

Hennes forrige roman Udyr oversettes for øyeblikket til fem ulike språk, vant ARKs barnebokpris i 2023 og er nominert til Nordisk Råds Barne- og ungdomslitteraturpris.

Forlaget om "Pappa og andre terrorister":

"Tenk om pappa er terrorist?

Erle vil bare ha en vanlig ferie, slik vanlige folk har. Til Syden, for eksempel! Men i stedet drar pappa henne med på jobbtur til London, og hun får bare én dag til å være turist før pappa begynner å mase om jobb igjen.

Så smeller det! En bombe går av like ved. Og pappa forsvinner. Hva skjer? Hvem sto bak bomben – og hva visste pappa egentlig?"

Relatert litteratur

Haugesund kommune
Ansvarlig redaktør: Siri O. Vikse
Besøk oss på facebookBesøk oss på instagramBesøk oss på youtube