Til arrangementer

Samtale, debatt og foredrag

Kulturkafé: Thailand

Utforsk verden gjennom kulturkaféen!

Kulturkafé Thailand

Gratis - ingen påmelding

Dato

lør 27. april

Haugesund folkebibliotek - Rabinowitz

Er du klar for en fantastisk kulturell reise? Da er kulturkaféen stedet å være!

Vi inviterer deg til vår månedlige kulturkafé, der vi ønsker mangfoldet av kulturer velkommen som beriker vårt flerkulturelle samfunn!

Denne måneden er vårt reisemål intet mindre enn det fargerike Thailand.

Vårt program tilbyr:
Foredrag om Thailands kultur: Dykk dypere inn i de fascinerende aspektene av Thailands kulturliv.

Tradisjonell Thaidans og Sang: Opplev Thailands sjel gjennom fortryllende forestillinger.

Thaidans Kurs: Lær deg de grasiøse bevegelsene av thaidans - en aktivitet for alle aldre og ferdighetsnivåer.

Thaimat: For kun 100 kr, nyt et utvalg av autentiske thailandske retter.Dette er en unik mulighet til å utvide din horisont, tilegne deg ny kunnskap og nyte en minneverdig ettermiddag med venner og familie. Pakk med deg ditt eventyrlystne sinn og bli med oss for en uforglemmelig feiring av thailandsk kultur!

Møt oss i Rabinowitz-salen den 27.april kl. 13:00

Viktig å merke seg: Dansen er en intergral del av opplevelsen, og det kreves ingen forkunnskaper. Kom i behagelige klær og forbered deg på en dag fylt med glede, innsikt og kulturelt fellesskap.

Haugesund kommune
Ansvarlig redaktør: Siri O. Vikse
Besøk oss på facebookBesøk oss på instagramBesøk oss på youtube
Bygget med Libry Content